Často kladené dotazy

Úklid Červená

ČASTO KLADENÉ DOTAZY

FAQ

 

Co by nemělo chybět v objednávce úklidu

 

•O jaký typ úklidu se jedná GENERÁLNÍ/ PRAVIDELNÝ atd.

•Jak je velká Vaše domácnost v m2 nebo na počet místností.

•Lokalita.

•Jaký termín by Vám vyhovoval.

•Co nejbližší popis domácnosti.

•Vysavač si naši zaměstnanci nevozí, proto nás prosím případně informujte, pokud by nemohl být použit Váš.

•Pokud máte jiné požadavky, než které jsou vypsané v rozpisech úklidů, které najdete ZDE.

 

Jak se co nejefektivněji připravit na příchod úklidové firmy

 

 

•Co nejlépe zpřístupnit špatně dostupná místa.

•Úklid je prováděn jen na místech, která jsou dostupná, proto se snažte před příchodem odklidit všechny překážky, které by mohli vadit při úklidu.

 

Nejčastější otázky před zahájením úklidu

 

•Délka úklidu- Průměrný generální úklid domácnosti trvá cca 4 hodiny do 50m2 a cca 7 hodin do 100m2. Jednorázový úklid cca o polovinu času méně. U pravidelného úklidu záleží dle domluvy. Při velkém znečištění domácnosti nebo při úklidu po rekonstrukci se čas úměrně navyšuje.

•Co se bude uklízet- Úklid je prováděn podle rozpisu úklidových prací, který najdete ZDE. O případných změnách nás prosím informujte.

•Kdo bude uklízet- Do domácnosti do 50m2 očekávejte příchod jedné vyškolené pracovnice, případně majitele firmy. Dále dle náročnosti úklidu se navyšuje počet osob.

•Čistící prostředky- Čistící prostředky jsou započítány v ceně a pracovnice si je sama doveze na místo. Pokud si ale budete přát, může pracovnice použít Vaše čistící prostředky, případně poučte pracovnici o jeho používání. Vysavač si naši zaměstnanci nevozí, proto nás případně informujte, pokud by ve Vaší domácnosti chyběl.

•Musím být při úklidu doma- Při prvním úklidu je lepší být doma, není to ale nutné. Vše ale záleží na individuální domluvě při objednávce.

 

Samotné provedení úklidu

 

•Před zahájením úklidu- provedení pracovnice a doplnění informací k úklidu.

•Pracovníci se musí plně věnovat úklidu a žádným jiným činnostem.

 

 

 

Konečné kontrola

 

Zkontrolujte, jestli úklid odpovídá Vaší představě, případně upozorněte pracovnici na nedostatky. Pokud by problém přetrval, obratem nás prosím kontaktujte, aby, jsme veškeré problémy vyřešili na místě a ušetřili Vám tak čas i peníze.

 

Případné reklamace/ hodnocení

 

Někdy se může stát, že kvalita našich služeb nebude odpovídat Vašim představám. Proto nás prosím informujte a my se budeme případnou reklamaci snažit co nejrychleji vyřešit. Na spokojenosti našich klientů nám velice záleží.

 

Pokud jste byli s našimi službami spokojeni, budeme vděční za jakékoliv kladné hodnocení. Více najdete na www.facebook.com/uklidcervena.

Copyright @ All Rights Reserved